Friday, October 29, 2010

Karokee Tyme

Perhhh....Hamper  3 bulan Aku x gi karoke....akhernya....keputusan Yang Memberasangkan..hihihihihii...
enjoy ar malam nie nan Afiq, mat not, zul, ary and Ku jejak ( syapik ),..hehehhe..thanxx guys..

Kul 10.30 - memulakan journey pergi ke LIne Clear..pekena Nasi Briyani..perh..maveles..lepak punya lepak..pekana apa yg patot...dah kul 11 lebih...
kul 11.30 - gerak pegi Karaoke Bukit Jambul yg femes dan dicintai.hahahahha...apa lagi..Sing a Song la..hehehe..lepak punya lepak..karok hampi14 lagu...huhuhuhu...sampai lar kul 2 lebih..
kul 2 pagi - gerakan pulang ke balik pulau..ingat nak Balik teros..TP, tersangkoit plak kat Top Hill...adeh....melalak, merapu, meraban, berhilai ketawa..sampai meleleh air mata...
sampai lar Pukul 3 pagi..lalu kami teros pulang ke rumah idaman..hahahhaha..
P/S : aku amat hepy dan gumbira..( aku terjumpa EX aku di karoke tadi..perh...tuhan jer tahu,,,..abaikan..asalkan aku sudah gembira buat masa sekarang..hehehe)

( Dhyra Si senGal )

No comments:

Post a Comment